A fogyasztó a megrendelést követően 30 napon belül indoklás nélkül bármikor felmondható és visszaküldhető a rendelés.

A fogyasztó az elállás jogát a vásárlás napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.


Panasszal kapcsolatos igényét postai úton, e-mailben vagy ügyfélszolgálatunknál is előterjesztheti. 
Panaszát 5 munkanapon belül elbíráljuk.

A MyOutlet Kft. törekszik arra, hogy a kicserélést vagy a termék vételárának visszafizetését legfeljebb 14 napon belül elvégezze.

 

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Baranya Megyei Békéltető Testület: 
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36., 
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109., 
Telefonszáma: (72) 507-154, Fax száma: (72) 507-152, 
Név: Dr. Bodnár József, 
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;


Illetve igényével bírósághoz is fordulhat vagy az online vitarendezési felületet az alábbi odr linken érheti el: 
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=hu


Termékhibával kapcsolatos reklamációt a vásárlás időpontjától számított 14 napon belül lehet benyújtani.
A webáruházban vásárolt termékekkel kapcsolatos reklamáció az alábbi módon nyújtható be:

  • Visszaküldési igényét jelezze elérhetőségeink egyikén, majd csomagolja be a terméket, és a szállítási díjat megfizetve küldje azt el az alábbi címre:
    MyOutlet Kft.
    7627 Pécs, Hársfa u. 64/1.

A csomag beérkezésétől számított 14 napon belül reklamációját kivizsgáljuk, és visszajelzést küldünk. 
Ha a reklamációt elfogadjuk, a termék értékét 14 napon belül visszafizetjük a bankszámlájára.