A fogyasztó a megrendelést követően 30 napon belül indoklás nélkül bármikor felmondható és visszaküldhető a rendelés.
A fogyasztó az elállás jogát a vásárlás napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
Panasszal kapcsolatos igényét postai úton, e-mailben vagy ügyfélszolgálatunknál is előterjesztheti.
Panaszát 5 munkanapon belül elbíráljuk.
A MyOutlet Kft. törekszik arra, hogy a kicserélést vagy a termék vételárának visszafizetését legfeljebb 14 napon belül elvégezze.
A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Baranya Megyei Békéltető Testület:
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.,
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.,
Telefonszáma: (72) 507-154, Fax száma: (72) 507-152,
Név: Dr. Bodnár József,
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;
Illetve igényével bírósághoz is fordulhat vagy az online vitarendezési felületet az alábbi odr linken érheti el:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=hu
Termékhibával kapcsolatos reklamációt a vásárlás időpontjától számított 14 napon belül lehet benyújtani.
A webáruházban vásárolt termékekkel kapcsolatos reklamáció az alábbi módon nyújtható be:
- Visszaküldési igényét jelezze elérhetőségeink egyikén, majd csomagolja be a terméket, és a szállítási díjat megfizetve küldje azt el az alábbi címre:
MyOutlet Kft.
7627 Pécs, Hársfa u. 64/1.
A csomag beérkezésétől számított 14 napon belül reklamációját kivizsgáljuk, és visszajelzést küldünk.
Ha a reklamációt elfogadjuk, a termék értékét 14 napon belül visszafizetjük a bankszámlájára.